Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

8 Haziran 2013 Cumartesi

ERASTA AVM VE ANTALYALI BLOĞ YAZARLARI İŞBİRLİĞİ' İLE HANIMLARA ÖZEL PASTA ATÖLYESİN'DE BULUŞTUK




Geçtiğimiz hafta salı günü Antalya Erasta park alışveriş merkezinde blogger arkadaşlarımla 

buluştuk,tabi aramızda olamayan arkadaşlarımızda vardı gözüm hep onlarıda aradı inşallah başka

 bir etkinlikte hep beraber olmak dileği ile...Pasta süsleme etkinliğimiz çok keyifli geçti 

konuklarımız tarafından pek bir beğeni aldık ee buda bizi mutlu etti tabi :) misafir perverliği'nden 

dolayı Erasta park çalışanları ve işinde pek başarılı genç dinamik müdürü Heper beye çok 

teşekkür ediyorum.. etkinlikten bir kaç fotoğraf paylaşmak istiyorum sizlere daha fazla fotoğraf  

isterseniz bakır tencerem facebook sayfamdan bakabilirsiniz..etkinlik boyunca bol bol fotoğraf 

çektim pasta yapıp süsleme işini pastacı arkadaşlarıma bıraktım :)



Bu güzel şirinmi şirin şeker hamurlu pasta sevgili arkadaşım tuba Özgüler Özçakmak'ın elinden 

çıktı daha fazlası için  butik pasta ve kurabiye sayfasını ziyaret edebilirsiniz..





Antalya yerel basını Vtv bizimle birlikteydi heyecanla karşılarında poz verirken çekilmiş bir fotoğrafımız :)




Kahvaltıda İkbal'ın hazırladığı kahvaltı harikaydı,Erasta çalışanlarından sevgili Nuray hanımda sohbetiyle bizlere eşlik etti :)




Avm müdürü Heper bey ve çalışma arkadaşları





Erasta'nın güler yüzleriyle etkinlik çok keyifli idi :)



İkbal'in gülen yüzleri,herşey için çok teşekkürler..




Can dostum Rahime,Emine ve Rahime'nin çocukları İrem ve Arda da  etkinlikte yerlerini almış gülen  yüzleriyle bizleri keyifle izliyorlardı :)











Sevgili arkadaşım hünerli eller hülya konuklarımıza ve basına arkadaşlarımızın yaptıklarını anlatırken.





Hummalı bir çalışma var :)




Şeker hamurları hazırlanıyor kurabiyelerin süslenmesi için 


Ellerinize sağlık hanımlar :)





Neşeli tatlar Tuba'nın  ellerinden  şeker hamurlu enfes bir pasta




resimlitarif.com nermin hanımın ellerinden ikramlık tarçınlı kurabiyeler





Bu Üzümlü kurabiyeler bıraktığımizlar tala ya aitti.hiç bir şeyin tadına bakamasamda hepsi birbirinden lezzetli görünüyordu.




Bu susamlı minik  simit kurabiyeler yanılmıyorsam hünerlieller,e aitti




Bu tahinli kurabiyeler sevgili limon çiçekleri Havva'ya aitti.fotoğraflara bakınca hayıflanıyorum kendime yahu ucundan koparıp yeseydin ya diye :)





Nişastalı tuzlu kurabiyeler nursevince,ye aitti




Bu kurabiyeler sevgili Tuba Özgüler Özçakmak,a aitti






Çok üzgünüm ki bu cici enfes kurabiyelerin kime ait olduğunu bilmiyorum. o gün telefon trafiğim o kadar yoğundu ki hiç bir şeye doğru düzgün vakıf olamadım malesef.arkadaşlarımın hoş görüsüne sığınıyorum.




Bu türk kahveli kurabiyeler sevgili nursevince lezzetler,e aitti.Antalyaya iki gün önce gidip hem gezdik hemde nursevin hanımla birbirinde güzel kurabiyeler hazırladık :)






Bu baharatlı kurabiye ise bendenize ait :) tabi yine nursevin hanımla birlikte yaptık.tarifini sorarsanız baharatlı kurabiye burda




Bu şeker hamurlu kurabiyeler birkase lezzet ayşe alkan tarafından özenle hzırlanmıştı











Konuklarımıza kendi yaptığımız kurabiyeler ikram edildi ve beğenilerek tüketildi.afiyetle :)



















14 yorum:

  1. Ellerine sağlık herşey detaylarıyla ve linkleriyle ANLATILMIŞ. Kendine haksızlık etme pekalada çok güzel yazmışsın:)) o ortası kahverengi çiçek kurabiyeyi Jale hanım yapmış.:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir gün olduğu belli herkesin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanımcım neşeli güle oynaya bir etkinlik geçirdik :) çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Eline ve yüregine saglık arkadaşım.Harika bir yazı olmuş...İkramlıkların bende tadına bakamadıgım için kim ne yapmış bende bilemedim :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım çok teşekkür ederim hepimizin emeği geçti en çok senin hakkını helal et kuzum..Etkinliklerden hep aç dönüyorum ne olacak benim halim bilmiyorum :))

      Sil
  4. Çok güzel ve keyifli bir gün oldu,bir daha ki toplantımızı bekliyorum kısmet olursa,

    görüşmek üzere,

    sevgilerimle,şeri:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik olmuş orada olmayı çok isterdim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,belki bir gün sizde bizimle birlikte bir etkinlikte yer alırsınız kısmet :)

      Sil
  6. maşallah kuzuma çok güzel eline sağlık :)))

    YanıtlaSil
  7. bir dahaki etkinlik ne zaman olur tarih belli mi acaba

    YanıtlaSil
  8. bir dahaki etkinlik ne zaman olur tarih belli mi acaba

    YanıtlaSil
  9. kadına ölü çicek ver onu yaşatsın hamratlıdır onlar :)

    YanıtlaSil

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme