Tarifleri Sosyal Medya İle Takip Edin

20 Haziran 2013 Perşembe

ICE CAFE

ICE CAFE
SOĞUK KAHVE NASIL YAPILIR


Merhaba arkadaşlar,sıcaklar iyice kendini hissettirdiğinden beri sıcak Kahve içemiyorum artık 



gece gündüz soğuk Kahve  tüketiyorum hem serin hem leziz.bu güzel tarifimi sizlerle de paylaşmak 



istiyorum enfes bir soğuk Kahve tarifi,artık Cafelere gidip bardağına en az 10 lira vermeyin.soğuk 



Kahvenizi evde kendiniz yapın bana da bol dua edin :)









MALZEMELER

Soğuk süt

nescafe

şeker

hazır krema

parça çikolata

buz



HAZIRLANIŞI

Arzu edilen miktardaki süt,şeker ve Kahve kapalı bir şişe veya kavanoza alınır,5 dakika boyunca 

çalkalanır.bardaklara buz ve Kahve konulduk tan sonra üzerine arzuya göre krema sıkılır  ve 

çikolata parçaları dökülerek servis edilir.

AFİYET OLSUN






8 yorum:

  1. mımmm mımm mımm nefis.. ben bir tane daha alsam.. ellerien sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yaz için ideal bir tarif inşaALLAH bende denerim ellerinize sağlık Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  3. Dilek'cim ellerine sağlık nefis olmuş hayırlı cumalar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. dilek'cim vah bana vahlar bana ..nasıl olduda goremedım bu harıka bloğu yahu nefis şeyler varrrr...eve doneyım hemen deneyecegım tarıflerın nefiss resımlerde pekiştiriyor harıkalıklarını...

    YanıtlaSil
  5. Hanımlar hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.cansınız can :)))

    YanıtlaSil
  6. Miktar vermeniz mumkun mu Dilek Hanim, biliyorsunuz bazi tariflerde bazi malzemeleri fazla kacirinca tadi bozuluyor...

    Genelde kahveli tarifler de boyle hassas...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,miktar vermedim çünkü biri az diğeri çok olunca bir şey değişmiyor.ben mesela az şekerli bol kahveli severim,damak tadına göre değişir.yeterince açık ve net anlattığımı düşünüyorum..sevgiler..

      Sil
  7. sıcak havalara çokta yakışan bir içecek gerçekten çok freşş

    YanıtlaSil

Not; yorum yazmak için hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.
Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler ,

BİZİ FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

Kopyalama Engelleme